پشتیبانی فنی در حوزه زیر ساخت کلید عمومی، راه اندازی مرکز میانی و تکنولوژی PKI
بخش پشتیبانی فنی با هدف خدمت رسانی و کسب اطمینان از خدمات نگهداری و پشتیبانی محصولات در حوزه PKI، فعالیت کرده و همواره در جهت رضایت مندی مشتری و پایبندی به اصول اخلاقی تلاش کرده و با این دیدگاه که همیشه بهترین ها، اولین می مانند، به کار خود ادامه می دهد.
خدمات شرکت هویتا در حوزه پشتیبانی فنی زیرساخت کلید عمومی و امضای دیجیتال عبارتند از:
- راه اندازی و پشتیبانی مراکز صدور گواهی الکترونیکی
- نصب و راه اندازی و پشتیبانی انواع HSM و تجهیزات رمزنگاری
- نصب و راه اندازی و پشتیبانی ParsVPN و ایجاد ارتباطات امن
- راه اندازی و پشتیبانی امضای همراه
- راه اندازی و پشتیبانی نماد بانکی
- راه اندازی ایمیل امن سازمانی
- راه اندازی دفاتر صدور گواهی الکترونیکی
- صدور انواع گواهی الکترونیکی دیجیتال(امضای دیجیتال، ایمیل، RA ، Auth و ...)
گروه پشتیبانی در سه سطح با شرح وظایف مشخص سازمان دهی شده است:
- سطح اول: پاسخگویی به مشکلات مشتریان در بهره برداری از محصولات و کاربردهای زیرساخت کلید عمومی توسط کارشناسان به صورت تلفنی و ایمیل.
- سطح دوم: پاسخگویی به مشکلات فنی مشتریان راه اندازی و پیکربندی محصولات با سایر سامانه ها و تجهیزات محیطی توسط کارشناس محصول، در صورت عدم رفع مشکل بهصورت فوق کارشناسان به محل کارفرما مراجعه نموده و طبق SLA به برطرف کرد رخداد پیش آمده می پردازند.
- سطح سوم: پاسخگویی به مشکلات اساسی مشتریان در عملکرد صحیح محصولات و خدمات این شرکت توسط کارشناسان توسعه دهنده محصول، بررسی و رفع رخداد در بالاترین سطح خود است که در این مرحله حادثه توسط متخصصین توسعه برطرف خواهد شد.