سوالات متداول توکن امضای دیجیتال پارس کی

1- سوالات متداول عمومی توکن امضای دیجیتال پارس کی


1-1. توکن امضای دیجیتال پارس کی (ParsKey) چیست؟


2-1. کاربرد توکن امضای دیجیتال پارس کی چیست؟


3-1. آیا می ‌توان از قابلیت‌ های توکن امضای دیجیتال پارس کی در کاربردهای راه دور استفاده کرد؟


4-1. آیا می‌ توان از توکن امضای دیجیتال پارس کی به‌ عنوان یک حافظه استفاده کرد؟


5-1. آیا توکن امضای دیجیتال پارس کی باتری قابل تعویض دارد؟


6-1. توکن امضای دیجیتال پارس کی روی چه سیستم عامل‌هایی قابل استفاده است؟


7-1. تفاوت توکن های امضای دیجیتال پارس کی با توکن های دیگر موجود در بازار چیست؟


8-1. آیا دو یا چند نفر می‌ توانند از توکن امضای دیجیتال پارس کی به صورت اشتراکی استفاده کنند؟


9-1. آیا می توان یک گواهی الکترونیکی را روی دو توکن امضای دیجیتال مجزا ریخت؟


2- سوالات متداول خرید و گارانتی توکن امضای دیجیتال پارس کی


1-2. توکن امضای دیجیتال پارس کی (ParsKey) را از کجا بخرم؟


2-2. آیا توکن پارس‌کی (ParsKey) دارای خدمات پس از فروش است؟


3-2. آیا تمامی نرم‌ افزارهای موجود بر روی لوح فشرده همراه توکن امضای دیجیتال پارس کی، رایگان هستند؟‌


4-2. مراحل تعویض توکن امضای دیجیتال پارس کی (ParsKey) به چه صورت است؟


5-2. گارانتی توکن امضای دیجیتال پارس کی (ParsKey) به چه صورت است؟


6-2. شرایط ابطال ضمانت‌ نامه به چه صورت است؟


3- سوالات متداول اتصال توکن امضای دیجیتال پارس کی به سیستم


1-3. توکن امضای دیجیتال پارس کی را به درگاه USB کامپیوتر متصل کرده‌ام اما LED آن روشن نمی ‌شود. راه حل چیست؟


2-3. توکن امضای دیجیتال پارس کی با موفقیت به کامپیوتر متصل شده است اما بعد از مدتی LED توکن امضای دیجیتال پارس کی خاموش می‌شود. راه‌ حل مشکل چیست؟‌


3-3. LED توکن امضای دیجیتال پارس کی روشن شده است اما توکن امضای دیجیتال پارس کی توسط سیستم شناسایی نمی‌ شود. راه‌ حل چیست؟


4-3. LED توکن امضای دیجیتال پارس کی به مدت طولانی چشمک می ‌زند. این موضوع نشان دهنده وجود مشکل برای توکن امضای دیجیتال پارس کی است؟


5-3. بعد از اولین اتصال توکن امضای دیجیتال پارس کی به درگاه USB، پیغام راه ‌اندازی مجدد کامپیوتر روی صفحه مانیتور نمایش داده می ‌شود. چه اقدامی باید در این مورد انجام دهم؟‌


6-3. پیغام خطای “USB Device Not Recognized” در نوار ابزار پایین ویندوز نمایش داده می ‌شود. مشکل چیست؟‌


7-3. در صورت غیر فعال بودن AutoRun چه باید کرد؟


8-3. چگونه درایور توکن امضای دیجیتال (ParsKey) را در ویندوز شناسایی کنم؟


9-3. چگونه از عملکرد صحیح توکن امضای دیجیتال خود اطمینان حاصل کنم؟


10-3. چگونه از توکن امضای دیجیتال پارس کی استفاده کنم؟


11-3. چگونه می ‌توانم محتویات توکن امضای دیجیتال پارس کی را مشاهده کنم؟


4- سوالات متداول نرم افزار parsKey_Token_Manager


1-4. از کجا و چگونه نرم افزار توکن امضای دیجیتال پارس کی را نصب کنم؟


2-4. چگونه از صحت نصب نرم ‌افزار و اجرای سرویس‌ آن مطمئن شوم؟


3-4. چگونه درایور توکن امضای دیجیتال (ParsKey) را در ویندوز شناسایی کنم؟


4-4. چگونه به نرم افزار parsKey_Token_Manager دسترسی داشته باشم؟


5-4. چگونه از عملکرد صحیح توکن امضای دیجیتال خود اطمینان حاصل کنم؟


6-4. چگونه می ‌توانم محتویات توکن امضای دیجیتال پارس کی را مشاهده کنم؟


7-4. هنگام لاگین به توکن امضای دیجیتال پارس کی، پیغام خطای "‌User pincode is not initialized" بر روی مانیتور نمایش داده می ‌شود. چه اقدامی باید انجام دهم؟


8-4. چگونه رمز کاربر را تغییر بدهم؟


9-4. چگونه می توانم گواهی الکترونیکی را به توکن امضای دیجیتال پارس کی اضافه کنم؟


10-4. چگونه می توانم از گواهی الکترونیکی خود، خروجی بگیرم؟


5- سوالات متداول رمز و پین کد توکن امضای دیجیتال پارس کی

1-5. ‌مقدار پیش ‌فرض پین‌ کد توکن امضای دیجیتال پارس کی چیست؟


2-5. چگونه رمز کاربر را تغییر بدهم؟


3-5. پین ‌کد مربوط به «کاربر» را فراموش کرده‌ ام. چه اقدامی باید انجام دهم؟‌


4-5. پین ‌کد مربوط به «کاربر» قفل(lock) شده است. چه اقدامی باید انجام دهم؟‌


5-5. پین ‌کد مربوط به «مدیر امنیتی» را فراموش کرده ‌ام. چه اقدامی باید انجام دهم؟


6-5. هنگام لاگین به توکن امضای دیجیتال پارس کی، پیغام خطای "‌User pincode is not initialized" بر روی مانیتور نمایش داده می ‌شود. چه اقدامی باید انجام دهم؟


6- سوالات متداول سامانه هایی که توکن امضای دیجیتال پارس کی در آن ها استفاده می شود


1-6.برای استفاده از از توکن امضای دیجیتال پارس کی در سامانه ها چه اقدامی باید انجام دهم؟


2-6. برای دانلود و نصب پیشنیاز سامانه ستاد ایران چه اقدامی باید انجام دهم؟


3-6.در زمان انجام امضای الکترونیکی با استفاده از توکن امضای دیجیتال در سامانه ستاد ایران، با پیغام «نرم افزار jre بر روی مرورگر شما نصب نیست» مواجه می شوم. چه اقدامی باید انجام دهم؟


4-6.در سامانه ستاد ایران محافظ نمی تواند گواهی الکترونیکی را پیدا کند/ با توکن امضای دیجیتال پارس کی ارتباط برقرار کند، چه اقدامی باید انجام دهم؟


5-6. برای دانلود و نصب پیشنیاز سامانه جامع توسعه تجارت چه اقدامی باید انجام دهم؟


6-6. در سامانه مورد نظر خود، با ارور "گواهی با اطلاعات وارد شده مطابقت ندارد" مواجه شدم، چه اقدامی باید انجام دهم؟


7-6. در سامانه مورد نظر خود، با ارور "please insert smart card" مواجه شدم، چه اقدامی باید انجام دهم؟


7- سوالات متداول گواهی الکترونیکی


1-7. گواهی الکترونیکی را از کجا تهیه کنم؟


2-7. آیا شرکت هویتا گواهی الکترونیکی صادر می ‌کند یا خیر؟


3-7. آیا یک شخص حقیقی یا حقوقی می تواند یک یا چند گواهی الکترونیکی داشته باشد؟


4-7. آیا می ‌توان گواهی الکترونیکی روی توکن امضای دیجیتال پارس کی را روی چند کامپیوتر به اشتراک (Share) گذاشت؟


5-7. آیا می توان یک گواهی الکترونیکی را روی دو توکن امضای دیجیتال مجزا ریخت؟


6-7. هر گواهی الکترونیکی تا چه مدت اعتبار دارد؟ بعد از اتمام آن چه اقدامی باید کرد؟


7-7. چگونه مدت اعتبار گواهی الکترونیکی خود را بررسی کنم؟


8-7. چگونه می توانم گواهی الکترونیکی را به توکن امضای دیجیتال پارس کی اضافه کنم؟


9-7. چگونه می توانم از گواهی الکترونیکی خود، خروجی بگیرم؟


  روابط عمومی: info@hovita.ir

  تلفن : 91014648-021

  تهران ,خیابان دکتر حبیب الله ,خیابان قاسمی , خیابان حبیب زادگان , پلاک 69 طبقه 6 واحد 36

  کدپستی: 1459996612

  دورنگار : 91014648-021 داخلی 1000

logo-namad logo-samandehi