هویتا- پشتیبانی فنی در حوزه زیر ساخت کلید عمومی، راه اندازی مرکز میانی و تکنولوژی PKI

 پشتیبانی فنی در حوزه زیر ساخت کلید عمومی، راه اندازی مرکز میانی و تکنولوژی PKI

بخش پشتیبانی فنی با هدف خدمت رسانی و کسب اطمینان از خدمات نگهداری و پشتیبانی محصولات در حوزه  PKI، فعالیت کرده و همواره در جهت رضایت ‌مندی مشتری و پایبندی به اصول اخلاقی تلاش کرده و با این دیدگاه که همیشه بهترین ‌ها، اولین می‌ مانند، به کار خود ادامه می دهد.

خدمات شرکت هویتا در حوزه پشتیبانی فنی زیرساخت کلید عمومی و امضای دیجیتال عبارتند از:

  • راه اندازی و پشتیبانی مراکز صدور گواهی الکترونیکی
  • نصب و راه اندازی و پشتیبانی انواع HSM و تجهیزات رمزنگاری
  • نصب و راه اندازی و پشتیبانی ParsVPN و ایجاد ارتباطات امن
  • راه اندازی و پشتیبانی امضای همراه
  • راه اندازی و پشتیبانی نماد بانکی
  • راه‌ اندازی ایمیل امن سازمانی
  • راه‌ اندازی دفاتر صدور گواهی الکترونیکی
  • صدور انواع گواهی الکترونیکی دیجیتال(امضای دیجیتال، ایمیل، RA ، Auth و ...)

گروه پشتیبانی در سه سطح با شرح وظایف مشخص سازمان‌ دهی شده است:

  • سطح اول: پاسخگویی به مشکلات مشتریان در بهره ‌برداری از محصولات و کاربردهای زیرساخت کلید عمومی توسط کارشناسان به صورت تلفنی و ایمیل.
  • سطح دوم: پاسخگویی به مشکلات فنی مشتریان راه‌ اندازی و پیکربندی محصولات با سایر سامانه‌ ها و تجهیزات محیطی توسط کارشناس محصول، در صورت عدم رفع مشکل به‌صورت فوق کارشناسان به محل کارفرما مراجعه نموده و طبق SLA به برطرف کرد رخداد پیش‌ آمده می پردازند.
  • سطح سوم: پاسخگویی به مشکلات اساسی مشتریان در عملکرد صحیح محصولات و خدمات این شرکت توسط کارشناسان توسعه‌ دهنده محصول، بررسی و رفع رخداد در بالاترین سطح خود است که در این مرحله حادثه توسط متخصصین توسعه برطرف خواهد شد.

  روابط عمومی: info@hovita.ir

  تلفن : 91014648-021

  تهران ,خیابان دکتر حبیب الله ,خیابان قاسمی , خیابان حبیب زادگان , پلاک 69 طبقه 6 واحد 36

  کدپستی: 1459996612

  دورنگار : 91014648-021 داخلی 1000

logo-namad logo-samandehi